Coaching civilních i závodních jezdců

Služba „FULLinCOACHING“ je určena prakticky každému. Nezáleží na tom, zda jste fanda do aut, který si chce vyzkoušet jízdu na okruhu, bezpečně najít limity svého auta nebo jste jednoduše běžným řidičem, který chce zdokonalit své počínání za volantem. Někdo tak z akce odjíždí s jistějším pocitem z řízení, někdo zase s vylepšeným časem na jedno kolo mosteckého autodromu. Průvodcem není nikdo jiný než český okruhový jezdec, Petr Fulín.

„Seznamte se bezpečně nejen s limity svými, ale také vašeho auta...“

Společně s ním se akce účastní realizační tým „FULLINRACE“, který na akci připraví týmový kamión se stanem a zázemím. Zde nechybí prostor pro přibližně pádesátiminutové školení, catering a závodní simulátory. Po teoretické části následují již samotné jízdy. Každý dostane do auta vysílačku a naslouchá rady instruktora. Ten každému zvlášť komentuje jízdu v každé zatáčce mosteckého autodromu. Tímto způsobem se trénuje postupně celá trať. Konec akce je završen dvacetiminutovým blokem jízd, kdy již uchazeči absolvují celé okruhy.

Individuálně náš tým nabízí i coaching závodních jezdců. S tím je takřka pravidelně spojena práce i na nastavení konkrétního vozu. Této služby se mimo instruktora
účastní i týmový inženýr, který analyzuje data z každé jízdy. Instuktor zajede referenční kolo, které následně zpravidla vylepší díky změně v nastavení. S jeho výkony se pak srovnává i školený jezdec. K dispozici jsou nejen telemetrie a rady instuktora, ale i onboard záběry, které právě nováčkům dávají přesnější zpětnou vazbu. Často se stává, že civilním „rychlíkům“ zajišťujeme okruhovou licenci a následně i servis v rámci naší závodní stáje.

Cena služby „FULLinCOACHING“ se tvoří vždy individuálně. Vždy záleží na detailní podobě programu a termínu akce. Termín totiž zásadně ovlivňuje cenu pronájmu mosteckého autodromu. V rámci programu jsme navíc schopni účastníkům zajistit i pronájem závodní techniky či oblíbené taxi jízdy.


Roli instruktora zastává český okruhový jezdec

PETR FULÍN

Ten má bohaté zkušenosti nejen ze závodů, což je zřejmé z kariérního profilu, ale i z nejrůznějších doplňkových aktivit. Setkat jste se s ním tak mohli při komentování závodů a to jak cestovních vozů tak i formule 1.

Jeho citu pro techniku využili jak v čechách, tak v zahraničí. Vyvíjel tak auto specifikace TCR pro Alfu Romeo i pohárovou octavii pro promotéra obnoveného Octavia cupu. Vyzkoušel si i roli redaktora, když své dojmy z jízdy nejrůznějších civilních vozů, předával čtenářům časopisu AM. I přes zisk tří evropských titulů či dvou zlatých volantů, zůstává pro něj nejdůležitější samotný pocit z jízdy.

Více o jezdci

Zaujala vás tato nabídka?

Neváhejte a zeptejte se na cokoliv ...